ВНИМАНИЕ!

Вас автоматически перенаправит на сайт
 адвоката Зломинога Валерий

www.zlomynoga.com

Правила поведінки працівника суду

Рішенням Ради суддів України № 33 від 6 лютого 2009 року затверджено Правила поведінки працівника суду. Метою цих Правил є встановлення стандартів моральної цілісності та відповідної поведінки працівників суду, які ґрунтуються на дотриманні особистої, професійної та організаційної етики задля підтримання авторитету, незалежності і ефективності судової влади, підвищення довіри громадськості до суду.

Завдяки зусиллям Державної судової адміністрації України, в правилах описано такі поняття, як законність, професіоналізм, справедливість та неупередженість, зовнішній вигляд, конфіденційність інформації, запобігання конфлікту інтересів тощо.
Крім того, в Правилах зазначається про відповідальність працівника суду за недобросовісне виконання працівником суду обов’язків, або зловживання наданими правами, з огляду на характер порушення, а також порушення вимог цих Правил, а також зазначено, що вони є доповненням до правил внутрішнього трудового розпорядку суду.

Оптимізація чисельності персоналу або звільнення в умовах фінансової кризи

Ви не можете визначити, яку кількість персоналу Вам необхідно в умовах фінансової кризи з метою збереження ліквідності підприємства? Вам необхідно створити високоефективну команду для розвитку бізнесу або рентабельності підприємства? Спробуємо Вам допомогти у цьому та проаналізувати нижченаведені положення при звільненні, без яких не можливе юридично правильне звільнення працівників.

Сутність оптимізації чисельності персоналу передбачає інформацію щодо його кількості, при цьому повинно бути забезпечено гарантування кількісних виконань виробничих програм, та визначення матеріальної величини, яка не повинна перевищувати витрати на персонал, а так звести кількість працюючого персоналу до необхідного мінімуму.

Тому, сьогодні у роботодавців стає актуальне питання оптимізації чисельності персоналу шляхом його часткового звільнення, та аби звільнення працівника не обернулося для роботодавця численними проблемами, слід дотримуватись певних законодавчих норм. Хотілося б саме цьому питанню присвятити дану статтю.

Протистояння: Суди - ДАІ

Вже пройшло більше чотирьох місяців з дня набрання чинності нових штрафів за порушення правил дорожнього руху. Багато хто з водіїв був підданий адміністративним стягненням, частина з них погодились та сплатили штраф, а інша частина – пішли до суду оскаржувати постанови ДАІ. Саме ця інша частина і почала створювати судову практику розгляду скарг на незаконні постанови ДАІ. Так чи інакше, але суди змушені приймати хоч якісь рішення по скаргах. Яке ж було моє здивування, коли, відкривши Єдиний державний реєстр судових рішень, я побачив, що значна частина рішень судів приймається на користь водіїв. Мабуть, судова система розвивається у вірному напрямку.
Нижче наведені окремі судові рішення за скаргами на постанови ДАІ щодо найпоширеніших порушень ПДР.

Тендери для монополістів - право чи обов'язок

В Україні створені та діють ряд підприємств, які у відповідності до ст.1 та ч.1 ст.5 Закону України «Про природні монополії» є суб’єктами природної монополії та їх діяльність регулюється відповідно до цього Закону: Відповідно до цього Закону регулюється діяльність суб'єктів природних монополій у таких сферах:…
Норма частини 3 ст.10 Закону покладає на суб’єкта природної монополії здійснювати закупівлю товарів, робіт і послуг відповідно до вимог та процедур, визначених Законом України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти": Суб'єкти природних монополій здійснюють закупівлю товарів, робіт і послуг відповідно до вимог та процедур, визначених Законом України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти".

Однак, 02.04.2008 Закон України «Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти» втратив чинність на підставі Закону України «Про визнання таким, що втратив чинність, Закону України «Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти»»: Визнати таким, що втратив чинність, Закон України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти". Отже, норма частини 3 ст.10 Закону України «Про природні монополії» тимчасово не діє до прийняття Верховною Радою України Нового Закону України «Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти». Проект Нового Закону знаходиться на даний час на розгляді у Верховній Раді України.

Прискорення розгляду справи

Багатьом з нас відомо про велику завантаженість справами суддів апеляційних адміністративних судів, що призводить до значного затягування в часі їх призначення до слухання та розгляду. Доволі часто така ситуація не на користь апелянта - для нього кожен день затягування може бути фатальним, а згодом і взагалі розгляд справи втратить будь-який сенс та доцільність, оскільки, відновлення прав може стати вже неможливим (безповоротний продаж майна, ліквідація підприємства та ін.). Такі обставини зумовлюють підшукувати шляхи спонукати суд прискорити призначення розгляду справи.

Хочеться висвітлити один з таких дієвих способів. Це подання до апеляційного адміністративного суду клопотання про прискорення розгляду справи. Основне - вірно та коротко сформулювати необхідність прискорення розгляду справи та реальність настання невідворотних наслідків (аналогічно як при складанні клопотань про забезпечення позову).


Нижче наведено декілька прикладів таких клопотань, які дали свої позитивні наслідки, - справи були призначені на протязі місяця.