ВНИМАНИЕ!

Вас автоматически перенаправит на сайт
 адвоката Зломинога Валерий

www.zlomynoga.com

Публічний договір з газопостачання


У 2006 році ВАТ „Київгаз” з метою всебічного та належного захисту інтересів споживачів розробило Публічний договір про надання послуг з газопостачання мешканцям приватного сектору забудови міста Києва, взявши за основу Типовий договір, затверджений Постановою Національної комісії регулювання електроенергетики України №783 від 07.09.2005 року, та зробило публічну пропозицію мешканцям приватного сектору забудови столиці приєднатися до цього договору. Даний договір було офіційно опублікований в газеті “Хрещатик” (№90 від 27.06.2006) та розміщено на сайтах ВАТ “Київгаз” (http://www.kyivgaz.com/), ГІОЦ КМДА (http://www.gioc-kmda.kiev.ua/), а також знаходиться для ознайомлення у філіях ВАТ “Київгаз” (текст договору).
Таким чином, на даний час ВАТ „Київгаз” перебуває у договірних стосунках з газопостачання населення з 27700 власниками приватних будинків, тобто зі всіма мешканцями приватної забудови міста Києва. Норми цього договору враховують всі вимоги Уряду, НКРЕ та Правил надання населенню послуг з газопостачання. З рештою споживачів багатоповерхової забудови ВАТ “Київгаз” знаходиться в стані укладених через житлово-експлуатаційні організації довгострокових договорів, у відповідності з якими здійснюється оплата абонентами за спожитий газ та проводиться відшкодування зазначеним організаціям за надання інформаційних послуг, що повністю відповідає вимогам ст.29 Закону України “Про житлово-комунальні послуги”.


ПУБЛІЧНИЙ ДОГОВІР ВАТ „КИЇВГАЗ”

про надання послуг з газопостачання мешканцям
приватного сектору забудови м. Києва

м. Київ  01 липня 2006 року

ВАТ „Київгаз” – спеціалізоване газотранспортне підприємство, монополіст на ринку надання послуг з газопостачання населенню в м. Києві, діючий на цьому ринку згідно ліцензії НКРЕ, з однієї сторони, та

Споживач – наймач (орендар, власник) приватного будинку, інші особи, які зареєстровані в цьому житловому приміщенні, яке забезпечується природнім газом для побутових потреб з мереж ВАТ „Київгаз”, з другої сторони,

1. Предмет Договору

1.1. ВАТ „Київгаз”, керуючись вимогами Закону України „Про житлово-комунальні послуги”, Правилами надання послуг з газопостачання та на підставі ст.ст. 633, 642 Цивільного кодексу України, публічно зобов'язується безперервно надавати будь-якому із Споживачів такі послуги: 

а) постачання природного газу для побутового споживання з належним рівнем надійності, безпеки, якості та тиску;

б) технічне обслуговування та ремонт внутрішньобудинкових систем газопостачання та дворових газопроводів;

а Споживач несе зустрічний обов'язок своєчасно здійснювати оплату за спожитий природний газ і користування цими послугами в термін і на умовах, передбачених цим Договором.

1.2. Розрахунок обсягів спожитого газу і визначення вартості спожитого газу проводиться ВАТ „Київгаз” щомісячно згідно даних технічної документації на житлове приміщення (домова книга, дані БТІ), а також, виходячи із кількості осіб, зареєстрованих в житловому приміщенні Споживача, видів споживання природного газу (плита, колонка, котел тощо), встановлених норм споживання, показників лічильника газу (за наявності), та існуючих у Споживача (членів його сім’ї) пільг. 

1.3. Даний Договір публічно доводиться до відома усіх Споживачів шляхом його публікації в офіційному виданні Київради 27 червня 2006 року – газеті „Хрещатик”.

Текст Договору постійно доступний Споживачам в мережі Інтернет на інформаційній сторінці ВАТ „Київгаз” (www.kievgas.com) та офіційному сайті ГІОЦ КМДА (www.gioc-kmda.kiev.ua).

2. Обсяги, режими, термін та якість надання послуг

2.1. ВАТ „Київгаз” надає Споживачеві послуги з газопостачання з дотриманням таких якісних показників та величини тиску газу:

2.1.1. Параметри якості природного газу повинні відповідати державним стандартам - ГОСТ 5542-87 "Газы горючие природные для промышленного и коммунально-бытового назначения. Технические условия", а у разі використання газу локальних родовищ - ТУ У 320.001.5864-033-2000 "Гази горючі природні родовищ України для промислового та комунально-побутового призначення";

2.1.2. Величина тиску газу перед газовими приладами, пристроями Споживача повинна становити не менше мінімально допустимого значення, передбаченого нормативно-технічними документами на газові прилади, пристрої.

2.2. Постачання Споживачу природного газу для побутового споживання здійснюється безперервно у необхідних йому обсягах відповідно до Правил надання населенню послуг з газопостачання з дотриманням Правил безпеки систем газопостачання, затверджених Державним комітетом України по нагляду за охороною праці.

2.3. У разі відхилення параметрів якості та величини тиску газу від встановленої нормативними документами величини ВАТ „Київгаз” здійснює перерахунок розміру плати за ці послуги у сторону зменшення відповідно до законодавства.

2.4. Технічне обслуговування внутрішньобудинкових систем газопостачання та дворових газопроводів (крім планового періодичного обслуговування мережі), перевірка величини тиску та/або якісних показників газу здійснюється ВАТ „Київгаз” за заявою Споживача. У разі надходження такої заяви ВАТ „Київгаз” зобов'язаний направити свого представника за місцем виклику протягом 2 робочих днів в узгоджений із Споживачем час та здійснити зазначені в заяві обслуговування внутрішньобудинкових систем газопостачання та дворових газопроводів та/або перевірку величини тиску та/або якісних показників газу.

2.5. Роботи з ліквідації аварійних ситуацій внутрішньобудинкових систем газопостачання і дворових газопроводів, які можуть призвести до нещасного випадку, виконуються цілодобово бригадами аварійно-диспетчерських служб ВАТ „Київгаз”.

3. Ціна газу та вартість послуг

3.1. Роздрібні ціни на природний газ (за наявності лічильника газу і у разі відсутності лічильника газу) для комунально-побутових потреб Споживача встановлюються уповноваженим на це органом державної влади - Національною комісією регулювання електроенергетики України.

3.2. Роздрібна ціна на природний газ зазначається ВАТ „Київгаз” у розрахунковій книжці/платіжному документі. Крім цього, ціни та тарифи на природний газ публікуються одночасно із цим Договором та постійно доступні кожному Споживачу в мережі Інтернет на інформаційній сторінці ВАТ „Київгаз” (www.kievgas.com) та інформаційній сторінці ГІОЦ КМДА (www.gioc-kmda.kiev.ua).

3.3. Послуги з періодичного технічного обслуговування, що надаються Споживачу за рахунок витрат ВАТ „Київгаз”:

3.3.1. Перевірка на щільність газопроводів, газових приладів і пристроїв за допомогою газу під робочим тиском;

3.3.2. Ліквідація витоку газу;

3.3.3. Перевірка відповідності встановлення газових приладів і пристроїв, побудови приміщень, прокладення газопроводів вимогам будівельних норм, проекту і правилам експлуатації;

3.3.4. Перевірка наявності вільного доступу до газопроводів, газових приладів і пристроїв, а також у підвали та на горища, де розташовані газопроводи;

3.3.5. Розбирання, очищення від корозії і залишків мастила, а також змащування всіх запірних пристроїв, установлених на газопроводах та газових приладах і пристроях;

3.3.6. Перевірка придатності до використання (експлуатації) газових приладів і пристроїв, їх наладка та регулювання, крім тих, які знаходяться на гарантійному обслуговуванні сторонніх організацій та обслуговуються за окремими договорами;

3.3.7. Дрібний ремонт газових приладів та пристроїв, пов'язаний із заміною гвинтів, штифтів, пружин, ущільнювальних матеріалів у разі перепакування фланцевих та нарізних з'єднань і запірних пристроїв.

3.4. Періодична (планова) повірка, обслуговування та ремонт лічильників газу, пов'язаний з цією повіркою (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж), також здійснюються за рахунок витрат ВАТ „Київгаз”.

3.5. Послуги з монтажу (демонтажу), ремонту та технічного обслуговування газових приладів, пристроїв, лічильників газу, які надаються за письмовою заявою Споживача (крім робіт, що вказаних у пунктах 3.3 та 3.4), оплачуються Споживачем в установленому порядку за діючими у ВАТ „Київгаз” тарифами (цінами) з урахуванням вартості обладнання, його вузлів і деталей.

4. Умови та порядок оплати

 4.1. Оплата за надані послуги з газопостачання здійснюється Споживачем через установи банків, які забезпечують централізований збір та перерахунок коштів Споживачів на транзитний  рахунок Головного інформаційно-обчислювального центру Київської міської державної  адміністрації або на банківський рахунок ВАТ „Київгаз”.

Оплата за інші послуги, що надаються у відповідності з пунктом 3.5. Договору, проводиться Споживачем на поточний рахунок ВАТ „Київгаз”, який вказується на момент надання цих послуг.

4.2. Оплата за надані послуги з газопостачання здійснюється Споживачем щомісячно до кожного 10 числа місяця, наступного за звітним.

4.3. При наявності лічильника газу оплата за надані послуги з газопостачання проводиться Споживачем за діючими цінами на підставі щомісячних фактичних показань лічильника газу, встановленого у помешканні.

4.4. При відсутності лічильника газу, в тому числі на період його планової повірки, розрахунок Споживача за надані послуги з газопостачання проводиться за діючими цінами відповідно до Норм споживання природного газу населенням у разі відсутності газових лічильників, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 08.06.96 N 619.

4.5. У разі отримання Споживачем субсидії та/або пільг з оплати природного газу Споживач повинен звернутись до ВАТ „Київгаз” з письмовою заявою, надавши при цьому документи, що підтверджують право на пільги, та щорічно документально підтверджувати їх наявність. Плата за надані послуги вноситься Споживачем у межах норм споживання у встановленому законодавством порядку.

4.6. У разі наявності на час укладення цього Договору заборгованості за отримані послуги з газопостачання Споживач вправі на основі Типового договору про реструктуризацію заборгованості за житлово-комунальні послуги, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.06.2003 N 976, укласти з ВАТ „Київгаз” договір про погашення заборгованості за надані послуги з газопостачання за умови обов'язкової оплати поточних платежів. Дана норма Договору не діє при судовому стягненні заборгованості.

5. Права та обов'язки Споживача

5.1. Споживач має право на:

5.1.1. Підключення до газорозподільної мережі у встановленому порядку;

5.1.2. Отримання інформації щодо ціни природного газу, тарифів на транспортування і постачання природного газу, порядку плати за спожитий газ, переліку послуг з газопостачання, що надаються ВАТ „Київгаз”, розміру плати за виконання додаткових робіт, правил підключення до газових мереж та методики розрахунку плати за підключення до газових мереж, нормативних та фактичних параметрів якісних показників газу та величини його тиску у газовій мережі тощо;

5.1.3. Безперервне отримання газу, якісні показники та величина тиску якого відповідають вимогам нормативних документів;

5.1.4. Якісне та своєчасне періодичне технічне обслуговування й усунення пошкоджень внутрішньобудинкових систем газопостачання та дворових газопроводів, які сталися не з вини Споживача, за рахунок витрат ВАТ „Київгаз” у термін, встановлений нормативно-технічними документами:

·        газових печей, проточних, ємнісних водонагрівачів, у т.ч. опалювальних котлів та іншого устаткування з відводом продуктів згоряння газу в димові канали - не рідше одного разу на рік;

·        газових плит - не рідше одного разу на 3 роки;

·        випробування внутрішньобудинкових систем газопостачання та ввідних газопроводів на щільність - не рідше одного разу на 3 роки;

5.1.5. Розірвання Договору та/або відшкодування збитків згідно з Порядком відшкодування збитків, завданих Споживачеві природного газу внаслідок порушення ВАТ „Київгаз” Правил надання населенню послуг з газопостачання та умов цього Договору;

5.1.6. Отримання послуг з монтажу (демонтажу), ремонту та технічного обслуговування газових приладів, пристроїв, лічильників газу за власною заявкою, як це визначено у пункті 3.5 цього Договору;

5.1.7. Перевірку якісних показників газу та/або величини тиску та якості надання послуг;

5.1.8. Зменшення розміру плати у разі погіршення якісних показників газу та зниження величини тиску газу;

5.1.9. Повне припинення газопостачання будинку чи окремого обладнання з опломбуванням запірних пристроїв ВАТ „Київгаз” як в опалювальний, так і міжопалювальний період на підставі письмової заяви;

5.1.10. Часткове припинення газопостачання шляхом відключення опалювальних приладів і пристроїв (з опломбуванням запірних пристроїв ВАТ „Київгаз” перед опалювальними приладами) як в опалювальний, так і міжопалювальний період на підставі письмової заяви;

5.1.11. Проведення перерахунку за фактично надані послуги з газопостачання (у разі відсутності лічильника газу) за період не більше як шість місяців у разі тимчасової відсутності за місцем реєстрації Споживача або осіб, які зареєстровані в житловому приміщенні Споживача, за умови подання у місячний термін до ВАТ „Київгаз” письмової заяви з відповідними підтверджувальними документами.

5.2. Споживач зобов'язується:

5.2.1. Пройти інструктаж з безпечного користування газом у побуті, в тому числі ознайомитися з інструкцією з правил безпечного користування газовими приладами і пристроями;

5.2.2. Дотримуватись вимог Правил безпеки систем газопостачання, Правил надання населенню послуг з газопостачання, інструкцій заводів-виготовлювачів з експлуатації газового обладнання та пристроїв, а також умов цього Договору;

5.2.3. Своєчасно та в повному розмірі вносити плату за надані послуги з газопостачання відповідно до умов цього Договору;

5.2.4. Невідкладно повідомляти аварійно-диспетчерську службу ВАТ „Київгаз” про всі недоліки в роботі системи газопостачання за тел. 04 або за телефоном, вказаним у розрахунковій книжці/платіжному документі;

5.2.5. У разі відсутності лічильника газу письмово повідомляти не пізніше ніж у місячний строк ВАТ „Київгаз” про всі зміни, що стосуються кількості осіб, зареєстрованих у житловому приміщенні Споживача, та видів споживання природного газу, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 08.06.96 N 619;

5.2.6. Забезпечувати збереження і цілість лічильників газу та пломб на них та на газових приладах та пристроях, відключених від систем газопостачання;

5.2.7. Невідкладно (протягом 3 днів) повідомляти ВАТ „Київгаз” про недоліки в роботі лічильника (вихід з ладу лічильника газу, його несправність, пошкодження лічильника, повірочного тавра, цілісності пломб тощо);

5.2.8. У разі проживання в приватному будинку утримувати димові та вентиляційні канали в технічно справному стані (своєчасно проводити їх очищення та перевірку, що підтверджувати відповідним актом), здійснювати вентиляцію підвальних приміщень та герметизацію вводів інженерних комунікацій (для води, тепла, електрокабелів тощо);

5.2.9. Не пізніше ніж за сім днів до звільнення приміщення (зміна власника (наймача) житла (у разі переоформлення права власності на інших мешканців), здачі приміщення в оренду, використання певних приміщень в житлових будинках для торговельних, побутових та інших потреб непромислового характеру) або  повного припинення газопостачання письмово повідомити ВАТ „Київгаз” про розірвання Договору та розрахуватися за послуги з газопостачання, включаючи день виїзду або настання події;

5.2.10. Вносити своєчасно плату за спожитий природний газ;

5.2.11. Не здійснювати нові (додаткові) підключення чи заміну газових приладів і пристроїв, не змінювати місце їх розташування та не втручатися в роботу внутрішньобудинкових систем газопостачання без узгодження з ВАТ „Київгаз”;

5.2.12. Не перешкоджати доступу до внутрішньобудинкових систем газопостачання та дворових газопроводів представникам ВАТ „Київгаз” після пред'явлення ними відповідних службових посвідчень для:

·        локалізації та ліквідації аварійних ситуацій;

·        відключення та заміни газових приладів і пристроїв, усунення порушень і несправностей в їх роботі, проведення технічного обслуговування внутрішньобудинкових систем газопостачання і дворових газопроводів, перевірки показань лічильника газу, наявності та цілості пломб на ньому та на газових приладах та пристроях, відключених від систем газопостачання;

·        демонтажу або монтажу лічильника газу, пов'язаного з проведенням його періодичної та позачергової повірки;

·        перевірки характеристик об'єкта надання послуг;

·        установлення лічильника газу, що здійснюється з ініціативи та за кошти ВАТ „Київгаз” або за рахунок інших джерел;

5.2.13. Щорічно в період дії цього Договору, до 20 січня надавати абонентському підрозділу ВАТ „Київгаз” документи, що підтверджують право Споживача на отримання пільг.

5.2.14. Прибути до ВАТ „Київгаз” протягом 10 днів у разі:

·        зміни власника квартири або квартиронаймача;

·        зміни кількості мешканців квартири або опалювальної площі;

·        встановлення додаткового газового обладнання, в т.ч. лічильника газу;

·        газифікації додаткових приміщень.

6. Права та обов'язки ВАТ „Київгаз”

6.1. ВАТ „Київгаз” має право:

6.1.1. Припиняти постачання газу Споживачеві у разі:

·        порушення Споживачем строків та розміру сплати за надані послуги з газопостачання;

·        самовільного використання газу Споживачем;

·        проведення планово-профілактичного обслуговування та/або капітального ремонту систем газопостачання;

·        ліквідації наслідків аварій, спричинених надзвичайними ситуаціями техногенного, природного або екологічного характеру, та проведення ремонтно-відновлювальних робіт;

·        перешкоджання у доступі у випадках, передбачених пунктом 5.2.12;

·        порушення Споживачем Правил безпеки систем газопостачання (в тому числі – вимог ДБНіП), що створює загрозу виникнення аварійної ситуації;

·        подання Споживачем письмової заяви про припинення газопостачання;

6.1.2. Вимагати від Споживача відшкодування збитків згідно з Порядком відшкодування збитків, завданих газопостачальній або газотранспортній організації внаслідок порушення Споживачем природного газу Правил надання населенню послуг з газопостачання;

6.1.3. Установлювати Споживачу лічильники газу за власний рахунок;

6.1.4. Пропонувати Споживачу надання додаткових послуг, пов'язаних з постачанням природного газу;

6.1.5. Перевіряти стан лічильників газу, їх показання, а також цілісність пломб на них та на газових приладах і пристроях, відключених від системи газопостачання, характеристики об'єкта надання послуг;

6.1.6. У невідкладних випадках, пов'язаних з урятуванням життя людей та майна, здійснювати проникнення до житла та іншого підсобного приміщення Споживача, де розташовані внутрішньобудинкові системи газопостачання і дворові газопроводи, для проведення в них огляду та ліквідації аварій без отримання згоди Споживача (несанкціонований доступ) у порядку, встановленому законодавством;

6.1.7. У разі неподання Споживачем інформації щодо зміни розміру опалювальної площі ВАТ „Київгаз” має право здійснювати перерахунок оплати за нормами споживання з моменту останньої перевірки, але не більше ніж за 6 місяців;

6.1.8. У разі підтвердження факту порушення Споживачем пломби лічильника, навмисне його пошкодження чи зупинка газового лічильника – здійснювати перерахунок оплати за нормами споживання з моменту останньої перевірки, але не більше ніж за 6 місяців.

6.2. ВАТ „Київгаз” зобов'язується:

6.2.1. Забезпечити безперервне постачання газу, якісні показники та величина тиску якого відповідають вимогам нормативних документів;

6.2.2. Неухильно дотримуватися вимог Правил безпеки систем газопостачання та Правил надання населенню послуг з газопостачання;

6.2.3. Публікувати в засобах масової інформації та повідомляти (шляхом письмового оголошення) у місцях оплати за газ детальну інформацію про зміну роздрібних цін на газ за п'ять днів до введення їх у дію та перелік послуг, що надаються Споживачеві за рахунок витрат ВАТ „Київгаз”;

6.2.4. Надавати інформацію щодо ціни природного газу, тарифів на транспортування і постачання природного газу, порядку плати за спожитий газ, переліку послуг з газопостачання, що надаються ВАТ „Київгаз”, розміру плати за виконання додаткових робіт, правил підключення до газових мереж та методики розрахунку плати за підключення до газових мереж, нормативних та фактичних параметрів якісних показників газу та величини його тиску в газовій мережі тощо. За вимогою Споживача надавати йому для ознайомлення структуру тарифу на послуги з газопостачання, технічного обслуговування та ремонту газових приладів, пристроїв;

6.2.5. Видавати Споживачеві безоплатно розрахункові книжки з бланками квитанцій та/або платіжні документи встановленого зразка;

6.2.6. Припиняти газопостачання на підставі письмової заяви Споживача про індивідуальне опалення як у міжопалювальний, так і в опалювальний період та провадити перерахунок за фактично надані послуги з газопостачання у разі відсутності лічильників газу, як це визначено пунктами 5.1.9 - 5.1.11 цього Договору;

6.2.7. Розглядати в установленому порядку претензії Споживача щодо відповідності якісних показників газу, величини тиску та якості надання послуг і за наявності відповідних підстав задовольняти його вимоги;

6.2.8. Самостійно протягом місяця з моменту виявлення факту невідповідності фактичних якісних показників газу нормативним величинам або з моменту перерви у наданні послуг з газопостачання здійснити Споживачеві перерахунок розміру плати за неякісні або ненадані послуги з газопостачання, повідомивши його про це протягом 10 календарних днів;

6.2.9. Припиняти (відновлювати) газопостачання для опалення житла у разі закінчення (настання) опалювального періоду. У разі письмової заяви Споживача газопостачання в міжопалювальний період не припиняється (при відсутності газового лічильника);

6.2.10. Проводити не рідше ніж один раз на шість місяців контрольне зняття показань лічильників газу;

6.2.11. У разі відсутності лічильника газу та надання Споживачем відповідних підтверджувальних документів проводити з моменту настання змін перерахунок розміру плати за послуги з газопостачання у випадках:

·        тимчасової відсутності за місцем реєстрації Споживача або осіб, що зареєстровані в житловому приміщенні Споживача, за умови своєчасного повідомлення;

·        письмового повідомлення Споживачем у місячний строк про зміни, що стосуються кількості осіб, зареєстрованих у житловому приміщенні Споживача, та видів споживання природного газу;

6.2.12. Надавати своєчасно якісні послуги з технічного обслуговування внутрішньобудинкових систем газопостачання і дворових газопроводів, що здійснюються за рахунок витрат ВАТ „Київгаз” (періодичне технічне обслуговування) або за заявою Споживача;

6.2.13. Безоплатно протягом одного місяця з дати демонтажу здійснювати періодичну повірку лічильника газу (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж);

6.2.14. Протягом одного місяця з моменту демонтажу лічильника газу здійснювати його позачергову повірку (така повірка може здійснюватися на вимогу як Споживача, так і ВАТ „Київгаз”);

6.2.15. Безоплатно на час проведення позачергової (позапланової) повірки, що здійснюється з ініціативи ВАТ „Київгаз”, встановлювати Споживачу на місце тимчасово знятого лічильника газу повірений та опломбований лічильник газу з обмінного фонду Виконовця;

6.2.16. Проводити інструктаж Споживача з безпечного користування газовими приладами і пристроями у побуті та попереджати його про відповідальність за порушення вимог Правил безпеки систем газопостачання;

6.2.17. Своєчасно вживати заходів для локалізації та ліквідації аварійних ситуацій;

6.2.18. У разі звернення Споживача, у тому числі для перевірки якості надання послуг направити свого представника за місцем виклику протягом двох робочих днів в узгоджений із Споживачем час;

6.2.19. Надавати за власний рахунок у термін, встановлений нормативно-технічними документами, та згідно переліку послуги з технічного обслуговування внутрішньобудинкових систем газопостачання, дворових газопроводів. ВАТ „Київгаз” не обслуговує газове обладнання іноземного виробництва, на технічне обслуговування якого необхідні окремі дозволи виробника та ліцензії.

6.2.20. Надавати послуги з періодичного технічного обслуговування, що надаються за рахунок витрат ВАТ „Київгаз” відповідно до переліку, визначеного пунктом 3.3 цього Договору.

7. Відповідальність сторін

7.1. ВАТ „Київгаз” несе відповідальність згідно із законодавством за:

7.1.1. Порушення вимог Правил надання населенню послуг з газопостачання;

7.1.2. Постачання Споживачеві газу, якісні показники та величина тиску якого не відповідають вимогам нормативних документів;

7.1.3. Відмову Споживачеві в припиненні газопостачання або відключенні окремих газових приладів, пристроїв та проведенні перерахунку плати за фактично надані послуги з газопостачання у разі відсутності лічильника газу (за заявою Споживача);

7.1.4. Несвоєчасне надання інформації або надання недостовірної інформації;

7.1.5. Неякісне виконання робіт з технічного обслуговування (передбачене цим Договором) та усунення пошкоджень внутрішньобудинкових систем газопостачання і дворових газопроводів, що здійснюються за рахунок витрат ВАТ „Київгаз” (періодичне технічне обслуговування) або за заявою Споживача;

7.1.6. Шкоду, заподіяну житловому приміщенню і майну Споживача, а також його життю, здоров'ю та навколишньому середовищу, що сталася з вини ВАТ „Київгаз”;

7.1.7. Безпідставне припинення газопостачання.

7.2. ВАТ „Київгаз” не несе відповідальності за ненадання або неякісне надання послуг з газопостачання, якщо це сталося з вини Споживача (відмова Споживача у доступі до внутрішньобудинкових систем газопостачання і дворових газопроводів, представникам ВАТ „Київгаз” у випадках, передбачених Правилами надання населенню послуг з газопостачання) або внаслідок дії обставин непереборної сили.

7.3. Споживач несе відповідальність згідно із законодавством за:

7.3.1. Несвоєчасне та не в повному розмірі внесення плати за надані послуги з газопостачання у вигляді пені в розмірі подвійної облікової ставки НБУ за кожний день прострочення, окрім, випадку невиконання державою зобов'язань по виплаті заробітної плати, пенсій, стипендій, інших грошових виплат Споживачу;

7.3.2. Шкоду, заподіяну з його вини власникові будинку або власникам інших житлових приміщень, їх майну, життю та здоров'ю і навколишньому природному середовищу;

7.3.3. Самовільне підключення до системи газопостачання;

7.3.4. Навмисне пошкодження лічильника газу, пломб на ньому, порушення цілості або пошкодження повірочного тавра, а також дії, що можуть призвести до заниження показань лічильника;

7.3.5. Зривання пломб на газових приладах та пристроях, опломбованих ВАТ „Київгаз”;

7.3.6. Використання газу (за відсутності лічильника) у разі, якщо протягом місяця не було повідомлено ВАТ „Київгаз” про зміни, що стосуються кількості осіб, зареєстрованих у житловому приміщенні Споживача, та видів споживання природного газу або надання недостовірної інформації, в тому числі приховування інформації щодо припинення дії пільг (субсидій);

7.3.7. Відмову у доступі до житлових і підсобних приміщень, де розташовані внутрішньобудинкові системи газопостачання та дворові газопроводи, представникам ВАТ „Київгаз” для:

·        контрольного зняття показань лічильника газу;

·        демонтажу або монтажу лічильника газу, пов'язаного з проведенням його періодичної та позачергової повірки;

·        виконання технічного обслуговування внутрішньобудинкових систем газопостачання та дворових газопроводів;

7.3.8. Порушення інших вимог затверджених Урядом України Правил надання населенню послуг з газопостачання та Правил безпеки систем газопостачання України.

8. Інші умови

8.1. У випадку втрати чинності будь-якого нормативного акту чи його окремих положень, на які є посилання в умовах даного Договору, сторони зобов'язуються керуватися іншими нормативно-правовими актами, які прийняті державою на заміну скасованим нормативним актам та/або які визначають відповідні права та обов'язки сторін при виконанні умов цього Договору.

8.2. Взаємовідносини сторін, не врегульовані цим Договором, регламентуються чинним законодавством України.

8.3. Спори та розбіжності, що можуть виникнути щодо виконання умов цього Договору, якщо вони не будуть вирішені шляхом переговорів між сторонами, вирішуються в судовому порядку.

8.4. У разі порушення ВАТ „Київгаз” умов Договору Споживач подає претензію, складену в довільній формі. Представники ВАТ „Київгаз” повинні з'явитися за місцем виклику для складення відповідного акта та протягом 5 днів вирішити питання про усунення порушень або надати Споживачеві обґрунтовану відмову.

8.5. У разі неприбуття представників ВАТ „Київгаз” протягом 2 робочих днів або в разі відмови від складення відповідного акта претензія вважається обґрунтованою.

8.6. Про порушення, допущені Споживачем під час користування газом, відповідальні представники ВАТ „Київгаз” в його присутності складають акт у двох примірниках, на підставі якого визначається величина збитків, завданих Споживачем. Один примірник акта залишається у Споживача.

8.7. У разі відмови Споживача від підписання акта він підписується представниками ВАТ „Київгаз” у кількості не менше трьох осіб та робиться відмітка в ньому про відмову Споживача від підпису.

8.8. З метою установлення придатності лічильника газу до застосування у разі сумніву ВАТ „Київгаз” або Споживача (за його заявкою) може бути здійснена експертиза лічильника газу у встановленому законодавством порядку.

8.9. За наявності в помешканні Споживача лічильника газу характеристики такого лічильника визначаються технічною документацією на момент встановлення цього лічильника газу (тип, заводський номер, показання тощо).

8.10. Періодична повірка лічильників газу здійснюється ВАТ „Київгаз” через міжповірочний інтервал, який визначається нормативно-правовим актом центрального органу виконавчої влади у сфері метрології.

9. Дія обставин непереборної сили

9.1. ВАТ „Київгаз” та Споживач не відповідають за невиконання умов Договору, якщо це спричинено дією обставин непереборної сили. Факт дії обставин непереборної сили підтверджується відповідними документами.

10. Порядок укладення та строк дії Договору

10.1. Договір є підставою для появи публічно-правових взаємовідносин ВАТ „Київгаз” з усіма без винятку Споживачами, які підпадають під цю категорію (згідно преамбули цього Договору).

10.2. Договір набуває чинності з 01 липня 2006 року для усіх Споживачів, які перебувають на цю дату в договірних стосунках із ВАТ „Київгаз” по постачанню природного газу для побутових потреб, й здійснюють оплату послуг ВАТ „Київгаз”. Згідно ч.2 ст.642 ЦК України оплата послуг з газопостачання є прийняттям Споживачем публічної пропозиції ВАТ „Київгаз” про укладення Договору.

10.3. Для Споживачів, які у майбутньому мають намір користуватися послугами ВАТ „Київгаз” за цим Договором, Договір набуває чинності з дати подачі письмової заяви про приєднання до даного Договору з метою забезпечення будинку Споживача природнім газом для побутових потреб. Разом із заявою додаються:

а) документ, що посвідчує особу Споживача;

б) довідка про присвоєння ідентифікаційного коду Споживача (за наявності);

в) домова книга (техпаспорт) будинку;

г) документ, що підтверджує право власності (користування) будинком.

10.4. Договір діє до 01 липня 2011 року. В ході його виконання в даний Договір можуть вноситися з ініціативи ВАТ „Київгаз” зміни, які підлягають офіційному оприлюдненню згідно пункту 1.3. цього Договору.

10.5. Взаємовідносини між ВАТ „Київгаз” та Споживачами газу для підприємницьких потреб не підпадають під дію цього Договору, й регулюються індивідуальними договорами.

10.6. Взаємовідносини ВАТ „Київгаз” із Споживачами в сфері газопостачання квартир у будинках багатоповерхової забудови (ст.29 Закону України „Про житлово-комунальні послуги”) визначаються іншими (в т.ч. – публічними ) договорами.

Голова правління ВАТ „Київгаз”                                                                 С.Є.Зубов

В. Зломинога


Рекомендовані статті у подібних рубриках: